Grimas Kft. | Honnan indultunk?

Több mint huszonöt évvel ezelőtt egy akkori RAKK konferencián megismerkedtem a későbbi beszállítóimmal, illetve találkoztam Andreas Grimas kollégával Ausztriából, akivel megalapítottuk a Grimas Kft-t.

A cégnév így már érthető. Kezdetben roncsolásmentes anyagvizsgálati berendezések kereskedelmével kezdtünk el foglalkozni, majd lassan felvettük az összes anyagvizsgálati módszert a szakterületeink közé, így ma már nincs olyan gépipari anyagvizsgálati eljárás, amit ne képviselnénk. Nem dolgozunk élelmiszer ipari vagy orvosi területeken, de bűnügyi technika témájában előfordul megkeresés.

A magyarországi Grimas Kft. megalakulása előtt egy évvel jött létre a cég Ausztriában, majd 15 évvel később Romániában, így 2018-ban ünnepelte tízedik évfordulóját a Grimas romániai leányvállalata. A terjeszkedés azonban nem állt meg, hiszen az elmúlt évek kitartó munkájának köszönhetően számos délkelet-európai országban működnek kihelyezett ügynökségeink, és 2018-ban Bulgáriában is megalakult a Grimas képviselet. Így a „Grimas Group” négy tagúra bővült.

Mi kellett hozzá, hogy a kezdetben „egyszemélyes” cégből a mai komplex anyagvizsgálati megoldásokkal foglalkozó több mint 3 millió Euro éves bevétellel rendelkező vállalkozásra növekedtünk? Röviden válaszolva: minőségi beszállítók, jó vevők és bizalom a kétoldalúan előnyös szakmai kapcsolatok létrehozására. Hiszen az első, és legfontosabb a minőség. A titok abban rejlik, hogy az első pillanattól fogva sikerült a beszállítóinknál az aktuális, fejlődést hozó termékeket megtalálni, amire szüksége volt a magyar felhasználóknak a saját anyagvizsgálatuk fejlesztéséhez. Mára vannak gépeink, melyek már tíz-tizenöt éve folyamatosan üzemelnek, természetesen gondos üzemeltetés és rendszeres karbantartás mellett, de ez még nem lenne elég a sikerhez. Az általunk forgalmazott gépek gyártói felé nagy elvárásokat támaszt a piac. Nagyon sok munkát, pénzt fektetnek be a fejlesztéseikbe, fáradságot nem kímélve, hogy piacvezetők legyenek.

Szerencsére a növekedésünk meglehetősen gyors volt. A kilencvenes években indult fejlődésnek az autóipari beszállítás Magyarországon, nagyrészt ennek köszönhetjük mi is sikereinket. Viszonylag gyorsan elértük a jelenlegi alkalmazotti létszámot, ez kb. tizenöt főt jelent. Négy üzletkötőnk segít kiválasztani a különböző anyagvizsgálati módszereket, technológiákat is a különböző vizsgálati ágazatokat, a roncsolásos és a roncsolásmentes vizsgálati módszerekben. Ők műszaki mérnökök, akik szakismeretüket az anyagvizsgálati technológiákról és a legújabb fejlesztésekről többnyire a gyártó cégeknél sajátítják el. Mindenkinek saját szakterülete van, egy-egy üzletkötő több szakterületet is visz, és azokon a területeken specialistának számít.

Értékeink

A partnereink a választásban is számítanak a segítségünkre, hiszen nagyon sokszor csupán egy előírás van a kezükben. Vannak olyan vevőink is, akiknek a gyártás során felmerülő problémáit igyekszünk orvosolni valamilyen ellenőrzési technológiával, hogy a gyártási minőség biztosítható legyen. Az anyagvizsgálat a gyártás végén szerepel, ezért mindig gyors megoldás kell a felmerülő kérdésekre. Szűkösek a határidők, de ez a csapat már ismeri a vevőket, a szokásokat, és ennek köszönhetően tényleg zökkenőmentesen, rövid határidővel tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket.

Az elmúlt huszonöt év alatt elértük, hogy több mint húsz elismert beszállítónak vagyunk hivatalos és kizárólagos magyarországi képviselője, emellett kb. még egyszer ennyi beszállítóval állunk partneri kapcsolatban a piac maradéktalan lefedése érdekében. Évente három-négyszáz ügyféltől kapunk –többségében jelentős– megrendeléseket. Az elmúlt évek alatt számos ipari üzem, egyetem és középiskola komplett anyagvizsgáló laboratóriumát sikerült szállítani, illetve felkészíteni őket a döntésre, mit, milyet, mekkorát vásároljon, milyen számítástechnikai környezetben helyezze el. Részt veszünk a különféle anyagvizsgálati képzések szervezésében és felműszerezésében is.

Számunkra minden vevő fontos, minden kérdést komolyan veszünk, felelősséggel, szakértő tapasztalatokkal segítünk dönteni, milyen vizsgálatokat vezessen be, alkalmazzon az adott problémára, hogyan készülhet fel egy adott szabványos vizsgálatra. Szükség esetén képesek vagyunk az anyagvizsgálatot hosszméréstechnikával és labortechnikával kiegészíteni.

Harnisch József ügyvezető igazgató-s

Harnisch József

Cégvezető - Tulajdonos

Minőségpolitikánk

Küldetésünk, hogy megfeleljünk a gépipari anyagvizsgálat minden igényének, kérésének, felkészültek legyünk ezen igények gyors, zavartalan teljesítésére a piacon elérhető legmagasabb igényeknek megfelelően.
A társaság tagjai személyesen elkötelezettek abban, hogy szolgáltatásaink maradéktalanul elégítsék ki üzleti partnereink igényét. E tevékenységükben elsősorban a vevői igények pontos meghatározását, megismerését, ezek teljes körű kielégítését tartjuk üzletpolitikánk meghatározójának. Hisszük, hogy a bizalom az egyik legfontosabb tényező az üzleti életben is.
A cég életében az informatikai fejlesztések és a környezettudatos működés mindig kiemelt fontossággal bírtak, ez az ISO 9001 szabvány irányelvei szerinti kidolgozott minőségpolitikánkban is hangsúlyos szerepet kapott, mely 2008 óta szolgál nálunk a munkavégzés vezérfonalaként.

ISO 9001 : 2015

TanúsítványLETÖLTÉS 

Csapatunk

Jeszenszky Szabolcs ügyvezető-s

Jeszenszky Szabolcs

Ügyvezető igazgató
Resze Szilvia gazdasági vezető-s

Resze Szilvia

Gazdasági vezető
vajda-katalin-pic-02

Vajda Katalin

Irodavezető
vesszos-balazs-pic-02

Vesszős Balázs

Szakterületi üzletkötő

(termográfia, rétegvastagságmérés és anyaganalízis)

Majercsák László szakterületi üzletkötő-s

Majercsák László

Szakterületi üzletkötő

(metallográfia, spektrometria)

Szabó Tamás

Szabó Tamás

Szakterületi üzletkötő

(ipari radiográfia, mechanikai anyagvizsgálat)

IMG-1545

Baráth Richárd

Szakterületi üzletkötő

(roncsolásmentes anyagvizsgálat)

Margitics Máté kereskedelmi szakreferens-s

Margitics Máté

Kereskedelmi szakreferens
marton-monika-02

Marton Mónika

Kereskedelmi szakreferens
Belluska András informatikai szakreferens-s

Belluska András

Informatikai szakreferens
vajda-akos-01

Vajda Ákos

Szerviz szakreferens
Czinege Tibor szerviztechnikus-s

Czinege Tibor

Szerviztechnikus
Blahota Attila szerviztechnikus-s

Blahota Attila

Szerviztechnikus
Erdosi-Gabor-01

Erdősi Gábor

Gondnok

Társadalmi felelősségvállalás

2013-ban cégünk is csatlakozott a Heim Pál Gyermekkórház és a Greenpromo „Írjuk együtt a jövőt” elnevezésű közös kezdeményezéséhez a beteg gyerekek felépülésének segítése, és környezetünk épségének megóvása érdekében. A kampány célkitűzése az újrahasznosított reklámajándékokból befolyt összegből a gyermekkórház részére két új, hordozható ultrahang készülék vásárlása volt.

A Grimas Kft. dolgozói mindig is szem előtt tartották a környezetvédelmet, akár már a céges hulladékok gyűjtését tekintve is. Nem csak a multi cégeknél fontos a zöld gondolkodás, hiszen már egy kis odafigyelés is sokat jelenthet, ha szokássá válik. Tehát ökológiai szempontból is érdemes a környezetbarát reklámajándékok mellett dönteni. Illetve az, hogy ezzel beteg kisgyermekeknek is segíthetünk a gyógyulásban, az még nagyobb húzóerő volt a cég számára, hogy mi is belépjünk a programba. Hiszen a kezdeményezés nem csak a jótékonyságról szólt, hanem a cégek szerepvállalásáról is a környezettudatos gondolkodásban.

2013 óta minden évben részt veszünk a cipősdoboz akcióban is. Évente 10-20 csomag gyűlik össze a GRIMAS csapat adományainak és keze munkájának nyomán az árva és rászoruló gyermekek számára. Az ajándéktárgyak és édességek mellett szeretetünket is becsomagoljuk a dobozokba, és nagyon várjuk, hogy kézbesítsék őket. Megható, amikor a kézbesítésről fotók is készülnek, és láthatjuk a gyermekek arcán a felhőtlen örömöt. A megajándékozott kisgyermekek mellett a felnőttekre is gondolunk, és felnőtt méretű férfi-női ruhákat, cipőket is szoktunk gyűjteni, adományozni. Emellett évente 2-3 alapítványt is támogatunk a karácsony közeledtével.
Mindenkit csak buzdítani tudunk arra, hogy karácsony alkalmából gondoljon rászoruló embertársaira, és támogassa őket, ha teheti!

Környezettudatosság

A mai világban már nem hagyhatjuk figyelmen kívül a természeti értékek megóvását, és muszáj minden követ megmozgatnunk annak érdekében, hogy legalább az általunk befolyásolható környezetet minél kevésbé károsítsuk. A cégen belül szelektíven gyűjtjük a hulladékot, igyekszünk a lehető legkevesebbre csökkenteni a papírfelhasználást, és növényekkel teli irodai, illetve füvesített, fás udvari környezetet alakítottunk ki magunk körül.

Korábban az adminisztráció szinte teljes mértékben papírokra és műanyag mappákra épült, ma már „virtuális” irodánk fontos jellemzője a teljes körű számítógépes ügymenet, a legmodernebb vállalatirányítási rendszer ránk szabott változatának használatával. Munkafolyamatainkat úgy terveztük meg, hogy az ügyfelek, beszállítók ill. partnerek, és a hozzájuk kapcsolódó dokumentumok útja pontosan nyomon követhető, kiszűrhető legyen, hogy mely munkafázisban akadt el, esetleg hol kellene fejleszteni.

A számítógépes folyamatok gyorsaságot, pontosságot és precizitást eredményeznek a GRIMAS Kft. számára. A papírmentes irodai környezet kialakítása tudatos, hosszú távú folyamat. E cél elérésének egyik első lépése, hogy a szükségtelen nyomtatványok, fénymásolatok készítését nem támogatjuk. Természetesen már az alkalmazottak is hozzászoktak a virtuális munkakörnyezethez, igénylik is, és szívesebben küldik elektronikusan a szerveren található dokumentumok elérési útvonalát, megkímélve ezzel a környezetet, felgyorsítva az ügymenetet, és nem utolsó sorban csökkentve a postafiók méretet is. Csak azt nyomtatjuk ki, amit muszáj, és a kötelező archiválási időtartam lejártával gondoskodunk a papírhulladék újrahasznosításáról.

Partnereinkkel való kapcsolattartás során is csak a minimálisan szükséges papírmennyiséget használjuk, és lehetőség szerint velük is az elektronikus kommunikációs csatornákon keresztül vesszük fel a kapcsolatot, és működünk együtt nap mint nap.

Folyamatosan dolgozunk az olyan újabb és újabb informatikai megoldásokon és fejlesztéseken és automatizált munkafolyamatok kialakításán, melyek minimális papírigénnyel működtethetők. Az informatika precizitása még tovább növeli a munkavégzés pontosságát, illetve az is előnye, hogy a piaci igényekre azonnal tudunk reagálni, és ASAP megvalósítani vevőink vizsgálati igényeihez tartozó elképzeléseit, beszerzéseit. A fejlett informatikai háttér hihetetlen rugalmasságot és versenyképességet biztosít cégünknek.

Sunset above the windmills

Ha számít a PONTOSSÁG, ha számít a HOZZÁÉRTÉS, ha számít a MEGBÍZHATÓSÁG, válassza a GRIMAS Kft. szakértő csapatát!

Várjuk a kihívásokat! Próbálják ki, mire vagyunk képesek!

Harnisch József, ügyvezető igazgató

Forgalmazott márkáink

Professzionális és a felhasználási területein méltán népszerű termékek forgalmazásával állunk ügyfeleink rendelkezésére.

grimas-30-logo-yellow-01

Elérhetőségek

Irodai cím:
1214 Budapest, Puli sétány 2-4.

Telefonszám:
+36 1 420-5883

Email:
info@grimas.hu

Nyitvatartás:
Hétköznap: 7:30 - 16:00

Kérjük fogadja el az Adatkezelési tájékoztatót

Szolgáltatások   |  Hírek / Érdekességek   |   Rólunk   |   Kapcsolat   |   Karrier   |   Ajánlatkérés

Copyright 2023 | GRIMAS Ipari Kereskedelmi Kft. ©  Minden jog fenntartva.